Lördag 15 april

ja hej hallå, det var ett litet tag sen.
måste berätta om idag bara, har vart så mysigt :) de började med att min familj seglade ut i skärgårn, men jag följde inte med så jag hade hela huset för mig själv. skönt! sen var jag på träning, det var verkligen jättevarmt och soligt. vi sprang barfota på gräsmattan. och när man började prata om att man glömt solkräm var det verkligen sommarstämning på hög nivå! :)

sen på kvällen åkte jag, astrid och ylva in till stan för att se ellens uppvisning på skansen. hon är jätteduktig, läs: hon kan hänga i ringar! dom sitter dessutom en bra bit upp i luften. ja vi var stolta hur som helst. fast mitt i föreställning så behövde astrid och jag gå på toa, och självklart råkar vi låsa ut oss från föreställningen, haha! lite panik där, men de löste sig.

nu sover jag över hos ylva. eller, ylva sover iaf x) de ska jag nog också göra snart, är riktigt trött. gonatt sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag får nästan ont bara jag tänker på hon lindansaren!

2009-04-26 @ 07:41:04
Postat av: Stine

aa haha tur att det inte var en kille då =P

2009-04-26 @ 12:28:58
Postat av: ylvaylva

mes photos:)

2009-04-27 @ 17:22:31
Postat av: stine

mais oui bien sûr

2009-04-27 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0