Onsdag 29 april

heeeeej i lingonskogen,
har lite sovmorgon idag eftersom jag inte kom hem förrän halv 12 igår från den där himla pjäsen. den var tråkig, svår att hänga med i, och så gick det knappt att andas för att det var så varmt. jag tror de flesta applåderade på slutet för att den äntligen var slut x)

men idag äre ingen vanlig dag! det är min lillasyrras födelsedag. vi firade hennes nu på morgonen. 13 år, tonåring och ungdom för hon nu kallas. efter skolan är det talangjakt. jag och ylva ska vara jury i vår klass. det är skönt, man får ju sitta längst fram och bestämma vilka som ska vinna :) sen ska beata och jag hitta på nåt, för mamma och pappa är borta.


GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0