PÅSKLOV :D

hej hopp!
äntligen är de efterlängtade påsklovet här! behövs. de har vart en jobbig vecka med prov.. men en del av den har vart kul, tex första april =) haha. lättlurade säger jag bara!
idag var det skönaste vädret nånsin! 15 grader och jättesoligt. vi satt ute hela matten och lyssnade på musik. efter skolan klättrade vi upp på ett litet tak och solade där. haha brände mig på taket :) haha på kemilektionen när vi hade prov och alla satt där stressade, kom runt tio lärare utklädda till påskkärringar in dit och lät och delade ut godis :P  

efter skolan bytte ylva och jag påskägg och målade ägg x) traditioner är traditioner, right? nej nu måste jag packa. ikväll blir det tjejmiddag :) bye.

FELIZ PASCUA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0