passar på

hej sa kalle i lingonskogen,
passar på att skriva lite extra nu innan jag åker till Italien, så ni får lite att läsa ;)
har vart ute på en långpromenad med min hund, det var så varmt! låg och solade vid badberget i säkert 45 minuter. sen ska mamma och jag åka till täby centrum och köpa en bikini åt mig. nej, jag ska inte ge mig på sveriges kalla vatten.
MEN JAG ÅKER JU TILL ITALIEN IMORGON!
wihooo :D det är ett träningsläger. vi ska åka till Rimini, i norra Italien. som bäst är det runt 20 grader och soligt där nu. så jag håller på att packa sommarkläder. vi ska bo vid stranden = ) nej nu måste jag fixa. see ya later alligator.


Rimini

Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Ha det bra du också Stine ! <3

2009-04-04 @ 16:53:54
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: hanna

Tu es tres taggish??

2009-04-04 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0