16 augusti

sista dagen på sommarlovet. slutet på början. äsch jag orkar inte skriva nåt djupt om tiden. men varför börjar vi på dagy så tidigt? vi brukar ju ha en vecka mer sommarlov, eller nåt..? hur som helst, jag åkte in till stan med ylva och åt lunch och kikade i lite affärer. kanske lyckades köpa ett par snygga tights också, vem vet? ;) sen åkte mamma och jag till täby och inhandlade lite grejer för gymnasiet. efter middan träffade jag ylva och ellen. E fyller ju år idag, GRATTIS! nej nu måste jag sova. jag ska ju upp tidigt imorrn, gymnasiet börjar.. jo jag är nog lite nervös, och lite otaggad för skola igen. men lite kul ska det nog bli :)


Tack fina ylva för en perfekt avslutning på sommarlovet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0