26 augusti

Dagens JA-lista

1. Tjocka plättar.
 Dessa är dränkta i olja, innehåller 99% mjöl men ack så otroligt goda. Inget för den som vill minska midjemåttet kanske, men inte ens Anna Skipper skulle kunna motstå dessa delikatesser. så tack Gita, min gamla nanny från Lettland, som lärde mig göra dessa kalorifyllda, jäsande bestar.

2. Amerikaner. Älskar dem. Humorn, dialekten.. särskilt kul när de säger att de gillar svensk rapmusik som Mange Schmidt "even though I don't know what he's singing". eller blir lite förvirrade när vi presenterar Klas. "What, like Santa Claus?"

3. Friskis och Svettis. Springa runt och svettas med tjugo andra tanter kanske inte låter alltför frestande i allas öron, men personligen måste jag säga att jag älskar det! Dels dom roliga rörelserna, som gör att man känner sig som ett mongo, men särskilt roande är det att kolla på de få killar som faktiskt går på friskis, då dom har så dålig koordination att de inte ens hänger med i stretchingen.


Kommentarer
Postat av: ylvaylva

Det e bra Stine:)

2009-08-27 @ 22:51:17
Postat av: BUENA

UPPDATERA, haha ;) // Ditt stööööörsta FAAAAAN :D

2009-08-28 @ 21:58:15
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0