Astrids gästinblogg på Stines lägg!

Eftersom stine är dålig på att uppdatera gör jag ett gästinlägg på hennes blogg medans hon och Ylva tittar på Lejonkungen. Igår var jag, Stin the bean, Ylva, Fanny och Julia på Sommaren med Göran, den var ganska kul.... Det tyckte åtminstone kvinnan bakom mej! Innan gick vi omkring lite på Fjortisfestivalen, jag menar Ung08. Ylva jobbar ju där i Circustältet. Jag och Stine var med i nån tävling där man skulle skriva saker man tycker om hos sig själv och jag vann!!! Iofs bara ett Kinderägg men ändå. Sen när vi kom hem satt jag, Stine och Ylva och drack te och pratade litev om filmerna Hiphip Hora och Tretton. Här kommer ett litet utdrag som måste kallas dagens konversation!

Astrid(berättar om Tretton): Och tjejen som är huvudpersonen är lite som jag...
Stine: Jättetöntig!


Lejonkungen är Stines favorit Disneyfilm! Min favorit Disneyfilm är helt klart Spirtit. Gråter som en gris varje gång jag ser den... Nu ska jag också titta på filmen!



Fin bild från dagen vi slutade skolan!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Yeeaaah, Astrid du vann ett Kinderägg, inte varje dag ;)

2009-08-13 @ 23:57:43
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: A of course!

Den bästa dagen i mitt liv!

2009-08-14 @ 13:11:27
Postat av: Stine

haha det var kul. men jag tänkte faktiskt säga att hon var jättetöntig innan du sa att hon var som dig x) för du är inte det lilla astrid .

2009-08-15 @ 13:03:14
URL: http://stiine24.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken film är spirit?

2009-08-16 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0