Jag klarar mig lika lite utan kläder som choklad klarar sig utan kakao


Åkte in till stan imorse där jag träffade Olivia, och shoppade. jag köpte två jeans, två par skor och en mascara. jag är faktiskt nöjd med mina inköp. om jag har tur kanske jag kommer att gilla kläderna om en vecka också x) bilder kanske kommer. vi var inne hela dan och tröttheten övergick till hysteriska skrattattacker åt allt, t ex när jag lyckades gå in i en stolpe mitt på gatan, haha gud vad vi garvade åt det. och när vi gick förbi där några timmar senare såg vi att det satt fast hårstrån på den. haha. tror nog att våra liv förlängdes ungefär tio år. sen på kvällen grillade vi med släktingar och hade trevligt. 
natti, älska sommar :) <3 

Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha x) Om de inte finns i butk nu så borde de ju komma till hösten :)



HAHAHA, gick du rakt in i en stolpe??! Haha, det skulle jag vilja se x)

2009-08-01 @ 09:35:56
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0