Harry Potter och halvblodsprinsen

Hello! har vart och sett nya HP-filmen på bio med olivia. och typiskt oss - eller nej, idag var det faktiskt bara mitt fel.. - råkade jag göra kvinnan bakom kassan, och hela kön för den delen, irriterad när jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle köpa. killarna bakom svor och kvinnan ba "kan du bestämma dig eller?!" bra service. filmen var hursom helst både rolig och spännande. DUMBLEDOR DOG! har inte läst boken så jag var ovetande om det! okej, nån har ju sagt det innan, typ min bästa kompis slash hp-nörden ylva x) men jag hade glömt bort det. det bästa var när harry potter hade druckit den där drycken och var typ hög? vi kissa nästan på oss av skratt. coca colan gjorde det inte bättre heller :P natti.


Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha, det är bra att du avslöjar det ;)

2009-08-01 @ 21:28:48
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0