Inlägg a la Ylva

tja alla där ute:p

Ylva här, jag ska skriva något intressant tydligen. Stine e här och prövar nårga av mina många klännigar till hennes mammas fest. Det står mellan en som jag har köpt på indiska, svart  spetsequals LOOOvely! Den andra är en svart fodral klänning från den nu mera ickeexisterande affären Charmante. :9 Ylva loves her dresses. Annars så har det varit en ganska tråkig morgon. En typisk "f'*n det regnar orka gå upp..." morgon. Sen kom jag på att pappa var hemma och gav mig en klänning och ett armband snygga faktiskt. 

Nu ska vi vara lite nostalgiska kommer ni ihåg den här ?
  

Kommentarer
Postat av: Stine

du glömde den vita klänningen, den jag har på mig! :) men annars ylva, schnnnyyyyyyggt

2009-08-22 @ 17:09:56
Postat av: Emma

Haha Ylvas favoritlåt helt klart!

2009-08-23 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0