Miss Sailor is confessing

I know, vad fel det är att sitta här ännu en kväll efter två på natten. oj, tre. mitt humör påverkas ganska mycket om jag inte sover ordentligt... kan vara så dramatisk, typ göra ett litet bråk med mamma mycket större än det egentligen är. aja, det är ju sommarlov. haha, det är ändå lite komiskt hur jag verkligen klädde mig efter mitt humör idag. typ, good girl gone bad. svarta kläder och hård mejk. ingen söt outfit här inte. gav  gratis mördarblickar på tunnelbanan. haha. well, that's yesterday! dessutom träffade jag min kusin olivia sen, och då blev ju allt mycket roligare :) 

Tänkte hursomhelst lägga upp lite härliga bilder från seglingen. vi var ute två veckor, kom hem för ett par dar sen. haha första bilden är så svensk, älskar den.


Kommentarer
Postat av: A of course!

Fet rolig bild den där med Bosson i mitten!

2009-08-04 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0