The Voice 09

Astrid och jag var på Voice09-konserten i kungsträdgården ikväll. vi träffade amalia, fanny och hennes kusin cattis sen också. en väldigt lyckad kväll faktiskt :) synd bara att dom var tvungna att sluta konserten tidigare pga några korkade idioter. vi stod där och dansade, och plötsligt börjar det svida jättemycket i halsen och i ögonen. det hade vart helt fullt med folk bakom oss, men när vi vänder oss om är det plötsligt tomt. istället springer dom runt i panik, gråter och håller för munnen. usch, jag fick också panik. någon korkad person hade spridit tårgas mitt i publiken?! vem gör sånt?

Kommentarer
Postat av: A of course!

Cattis e ju Amalias kusin...

2009-08-16 @ 16:06:38
Postat av: Stine

oj jag vet, trodde jag hade skrivit de =)

2009-08-16 @ 19:15:12
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0