1 december

Hola,
vanlig dag. liten släng av juldans och innebandy på idrotten. tyckte vi ägde da dancefloor Emma. ;) Aja, är ganska så stressad över en essay vi ska göra imorrn på engelskan. Jag ogillar Olof starkt. ingen gillar honom, det fick jag även bekräftat av Ankis på fejan x) han tycker vi ska betala någon att säga det till honom. yay, är vi FB-buddies nu? :D

ska hoppa in en sväng i duschen, sen försöka plugga lite till. sen måste jag se julkalendern igen på internet, somnade framför TVn imorse för att jag var så trött. sen SOVA, bye.

ps. Grattis Klara :)

Kommentarer
Postat av: ylva L

1 dec 4 ever <3<3<3<3



du sova viissssssstt..........

2009-12-02 @ 16:41:49
Postat av: Mikaela

Whaaat har ni chattat? :D

2009-12-02 @ 16:51:41
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0