25 december

men tjena!
julafton kunde inte ha vart bättre! :) firades med familjen, mormor&morfar, morbror och kusin Anna. typiskt pappa att väcka mig med att dra av täcket, men min christmas spirit kan inte förstöras så lätt på julafton, hihi. mitt humör var på topp hela dagen, och allt kändes så himla bra. smågrejerna på morgonen är så mysiga, som paketet i julstrumpan och sista avsnittet av julkalendern. 
jag, Anna, kalle och beata åkte sen lite pulka, kul var det! jullunchen var ju underbar, åt så jag nästan dog. känn dig lyckad mami :D sen kalle anka klockan tre, man är ju svensk ;) sen kom "jultomten" och delade ut julklappar. jag är jättenöjd med det jag fick! min favorit är nog den knallrosa klockan jag önskat mig från Jet Set. grymt snygga! 
sen gick jag, morbror, kalle och papi till farfars grav. promenaden hem förvandlades till ett snöbollskrig eftersom min morbror bestämde sig för att putta ner mig i snön!:) nytt för i år: Anna Ankas jul, ganska kul faktiskt haha.



GOD JUL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0