9 december 2009

tjoooosan hejsan, har inte mycket att säga. jag är skittrött idag, men jag mår som jag förtjänar antar jag. kan. inte. lägga. mig. i. tid. BLIR GALEN!

det är verkligen kul att bara sitta och stirra på folk i matsalen haha. alla bah creeepy tjej därborta!! neej men snart kommer vi ha smeknamn på varenda människa i skolan. ingen fattar vad vi pratar om, vilket kan vara bra i dessa lägen. vilka vet liksom vilka dessa är;
 
Ankan. The Voice. Företagsekonomi. tvättmaskinen. solariet. hehehe. HAHA. ordförande. kutARN. i taket lyser stjärnorna. Dman. Taylor Lautner. golfkillen. mannen. edward cullen. dickhead. 


image391
Emmis, hanna lindis, mickis: när ska vi ha THE outfit? :D haha my god vilken seriös bild, men jag behövde den för att visa. till mitt försvar är den faktiskt tagen länge sen. pöööss.

Kommentarer
Postat av: haaaaaaaaaaaannaaaaaaaa

Hahahah ja vet vilka alla är :P!!!

2009-12-09 @ 18:39:41
Postat av: BUENA

Vet vilka några är, hahah kutARN? Hanna som kommit på det namnet kanske?? hahahah ;)

2009-12-09 @ 18:45:20
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sötiiiiiiiiiiiis Stine! :D

Haha men seriöst, vi kommer bli såå mobbade ju! :P

2009-12-09 @ 18:57:33
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Stine

men det blir KUL :D

2009-12-09 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0