Andra advent <3

tjosan hoppsan, så var helgen över.
i fredags var jag med ylva och ellen. det blev en lugn filmkväll för vår del. jättemysigt var det, så mysigt att ylva och jag somnade. man är bara så slut på fredagar..
i lördags vare träning :) lussebullsbak när jag kom hem, yay! :D på kvällen for jag på nattliga äventyr till Sollentuna, med girlies. det var.. speciellt, haha. men kul kväll. träffade på en från min klass där också.
idag har jag bara pluggat, och så kom det lite släktingar på eftermiddan på julfika. liten tur upp till mörby c med astrid för att köpa lite grejer för nästa helg. sen Gossip Girl, promiss med ylva. ja, en vanlig söndag :) helvete! kom på nu att jag har en stor läxa tills imorrn. trevligt. måste gå :)


Kommentarer
Postat av: Moa

SOLLENTUNA Whoho :D

hahah

2009-12-07 @ 18:12:29
URL: http://itsmoa.blogg.se/
Postat av: Hannihoe

Nästa Helg <3

2009-12-07 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0