Året: 2009

Några ord om året som gått.. (min familj kidnappar mig till fjällen imorrn, trots protester, så jag är borta över nyår).

Det här är året då jag har rest mycket. Dessutom har det hänt så mycket annat, både roliga och stora förändringar. Highlights:

* ÅRE (januari) med dom bästa!


*Fjällen med familjen (februari)


*Fannys 16-årsfest, minnet sitter föralltid kvar på väggen ;)


*Italien (april) på träningsläger, roligaste resan jag gjort :D


*Paris med skolan, (maj)


*Balen, (juni)


*Vi slutade nian, högstadiet avklarat!


*Kalle kom hem från USA (juni) efter att ha vart där ett år, fyllde 18!


*Lyxkryssning (juli) till Talinn och St Petersburg


* Började i gymnasiet (augusti) med Hannie, fick flera nya vänner:)


*Min kusin Olivia flyttade från London till Sverige! därför träffas vi nu oftare :)

Idol (oktober)


*Halloween! (oktober)


*Kanarieöarna (höstlovet)


*Jag blev typ kär i snubben i mitten, när New Moon kom ut! (november)


*Jag fyllde 16! (26 nov), firades med White Party


*JUL <3


Även tack till alla galna kvällar hos fanny, Day'n'nite, Valborg!!, Moas birthday, Anki för att du är så snygg, Västerås, kvällspromissar med mange och ylva, årets par Anna-Nisse, penispasta, mami som fyllde 50, årets bästa låt; I gotta feeling, Frida och Ellen för ert mod när vi simmade över Edsviken och nästan blev påkörda av en båt,
GOTT NYTT ÅR!
när jag är tillbaka är det fucking 2010!!


Kommentarer
Postat av: BUENA

HAHAHAHAH DÖÖÖR, bra inlägg Stine!! ;) minnet sitter alltid kvar i väggen HAHAHAHA ;)

2009-12-26 @ 13:34:44
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Frida

haha säger som Julia gillar inlägget! Penispasta!! <3 :D Och hade nästan glömt att vi simmade över Edsviken, det var kul det-med nakenchock och allt xD Kram <3 ses nästa år!

2009-12-26 @ 15:16:10
URL: http://fekdahl.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men Stine... Missade du inte en födelsedag? :(

2009-12-26 @ 18:02:06
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Hannie from the dwrarfs

HAHahaa TACK ANKI!!! <3 OCH TACK STINE FÖR ATT DU ÄR BÄÄÄÄÄSTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men den roligaste resan i ditt liv var väl ändå Paris hahaha nooot. Nämen i alla fall Åre, första/andra året :P GOOTTT NYYTTTT ÅÅÅRRRR!!!!!!!!!!!!! <3 <3

2009-12-29 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0