inte en helt vanlig måndagish!

heej, jag ÄLSKAR att det snöar :D så himla mysigt, julstämning på hög nivå! det har bara hänt bra grejer idag. jag fick MVG på mitt spanska muntliga prov. jag lyckades hålla mig ganska pigg idag. det snöade. en inlämning skjöts upp till efter lovet istället. yay! vilket gjorde att jag hade tid att ta en lång promiss med ylvis och ellen, träna, sova lite och bara ta det lugnt. och imorrn slutar jag 12. kan det blii bättre? noope.

på tisdag fyller ylva 16 år, glöm inte att gratta henne!
på onsdag ska vi spela laserdome med klassen, jag och mickis har absolut det bästa laget ;)
på torsdag ska jag och astrid på New Moon! (andra gången för mig)
på fredag är det julavslutning och sen jullov. en fågel viska i mitt öra om en fest!

idag hade emma, jag och Hannie ingen franska, så vi hade två timmars lunch. vi tog en promiss, och när vi kom till fotbollsplan börjar det med att hanna och jag vill göra änglar i snön. sen kommer det kungfu-sparkar, lite allmänt konstiga bilder, och i slutet springer vi runt i linnen. myyyyys, kallt som satan. natti =)




spelar ingen roll vad du säger, den är jättesöt! :)

Kommentarer
Postat av: BUENA

Gaaaaah, kallt???

2009-12-16 @ 08:47:32
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0