Laserdooome

Hola, chill dag! på spanskan fikade vi. sen två slappa lektioner. sen blev det julbord till lunch, muums. efter det tog Hannie, jag, Emma och Hoey bussen till stan där vi mötte vår klass och spelade laserdome. det var faktiskt väldigt kul! :)


emma taggar till innan spelet börjar..

sen stannade Hannie och jag kvar i stan och handlade julklappar. fast jag kollade mest åt mig själv och köpte inget, haha. men nu vet jag vad jag önskar mig i alla fall :D kuul vare i alla fall Hannie, kommer inte ihåg vad de var vi skrattade så mycket åt förutom kladdig kladdkaka. påvägen hem köpte jag Söder-te, Rekommenderas med stort R. loove

förutom massa provade klockor hittade jag denna väska, hoppas min bror går med på att köpa mig den i julklapp :)

Kommentarer
Postat av: HANNII

Hahahha ja kommer inte ihåg heller, de va säkert anki vi skratta åt!!

2009-12-17 @ 20:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0