2 december



heeej fans, gick upp till mörby på nolltid efter skolan, där jag träffa Ylva och Astrid. mötte även Hanna och Hannie när dom vänta på bussen :) aja, det var helt slut på chokladkalendrar i hela mörbyC så då gick jag till Nora torg och köpte en istället. bra det! stark tradition, mycket stark tradition! sen somna jag i ylvas soffa med henne och astrid framför Kalle och Chokladfabriken.

ps, igår skulle jag och hanna låsa dörren för halva klassen i korridoren, dels för att vi hade lust och dels för att några killar framför oss peppat oss att göra det :P klantigt nog råkade vi även låsa ute vår lärare.. som sa att vi kunde bli polisanmälda, för att det satt kameror överallt i korridoren och att det hade nåt med brandlarmet att göra :S som tur är gillar Åsa oss, tror jag, så det är chillis :) men det var ganska kul ändå hahah.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

BIG MISTAKE att låsa ut oss alltså!

Första gången Åsa på riktigt sa till typ... Aja baja på er! ;)



Mysigt med chokladkalender, synd bara att chokladen där i är så otroligt äcklig x)

2009-12-02 @ 20:51:08
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Stine

haha så du var en av dom utelåsta? haha!



Det är typ bara jag som tycker den är god :S :P

2009-12-02 @ 23:02:46
Postat av: Hanna Andis

Hahahahahaaahahaah BRAINY SKÖNAST!!!!!!

2009-12-03 @ 11:20:23
Postat av: Ylva L

HAHAHAHAHAHAHA XD du e såååååååå skön XD

2009-12-03 @ 19:43:30
Postat av: Stine

hahaha skvallerbytta-Brainy går i alla gårdar, slickar alla skålar..

2009-12-03 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0