White Party

Hola. hade födelsedagsfest /middag här igårkväll, och det var jättetrevligt :D temat var White Party, lite wannabe Gossip Girl! :P min brorsa delade ut vita blommor vid dörren, och hans kompis tog hand om alla jackor och skor. ett försök att fixa lite lyx^^ kvällen blev jättekul, och tack tjejer för alla bra presenter! ni var skitsnygga förresten :) när alla gått skulle allt tas undan, tur att jag fick hjälp av min supersnälla brorsa. fick äntligen gå och lägga mig halv sex. sen sov jag till klockan ett idag, hihi. natti =)


muums, tack för denna present ;)

Kommentarer
Postat av: BUENA

Stine, det var jättekul!!!! :D



Lovar att du kommer äta upp all pasta innan lovet HAHAh ;)

2009-12-16 @ 08:48:28
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0