Hemma igen..

tjolahopp,
så var man hemma från Åre igen, det var helt underbart där <3 :) vi hade så kul, vill tillbax. har inte tid att blogga nu egentligen, har så mycket att göra.. så jag lägger upp bilderna ngn annan gång. annars kan ni bara kolla malans, julias eller ylvas blogg för Åre-bilder :)

idag badade vissa i isvak nere på ösbysjön på idrottslektionen, medans andra stod och filmade / tog kort. eloge till fanny som vågade :D det såg så jäkla kallt ut + att jag är sjuk så jag avstod.


                                       vaken!
                         

                                               vi fega :)


                           jesper tvekar en sekund x)


Kommentarer
Postat av: flyckt

vilka roliga bilder hahaha jag ser jätte konstig ut :)

2009-02-05 @ 17:00:47
Postat av: stine

haha x) modig fanny!

2009-02-06 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0