Sportlov!!

YES, nu är det efterlängtade sportlovet här =) det ska bli jättemysigt att åka upp till Grövelsjön som vi brukar göra varje år. fast förra året var vi i Florida, och det var ju inte fel det heller.. så imorrnbitti ska jag och familjen upp med tuppen, fast tidigare. klockan fem imorrnbitti ska vi köra härifrån så jag borde somna tidigare än vad jag gjorde inatt (halv tre!).
 
ylva och jag var på kyrk idag, vi fick nostalgi-attacker över gamla minnen haha. det kändes så konstigt att gå där och kolla på gamla bilder på hemvisten.. gamla minnen och gamla kompisar. men det var kul haha, vi hade inte lite kul åt affischen nedanför. den ingår i kategorin gamla minnen. ser ni den utsuddade "dalmatinen"? :D 6B går inte att glömma heller :)


haha med den här bilden ville jag bara visa hur fint väder de var =) inget annat, i sssswwwear.

köpte även lite grejer, sommarsaker förstås haha. det är det enda jag köper just nu, vet inte varför. sommarn kommer ju till slut hehe. (det på första bilden är hårgrejs, inte stringtrosor) 

                                             Köpte:
                                           * solglasögon
                                           * två hårband
                                           * rosett att ha i håret
                                           * turkos sommarklänning

Kommentarer
Postat av: BUENA

Fin klänning Stine! :)

2009-02-20 @ 22:01:41
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: AMALIA

FYFAN VAD JAG SAKNAR KYRK OCH SEXAN!!!! :(:(

2009-02-20 @ 22:16:33
URL: http://aamaliaa.blogg.se/
Postat av: Astrid

är det klänningen som fanns på hm när di ville ta den långa genvägen?

2009-02-21 @ 13:47:40
Postat av: BUENA

Svar: Haha, tänkte mig väl att många skulle fråga ;) Hon är inte naken, hon har bara dragit ner tröjan så att axlarna blev bara :) Jag ville inte att tröjan skulle synas :)

2009-03-01 @ 21:45:57
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Frida

ååhh "have a day" haha varje dag efter lunchen.. minnen =)

2009-03-03 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0