Torsdag 12 februari

hej hopp,
försov mig imorse. efter astrids, ellens och min powerwalk till skolan för att hinna i tid skulle vi nog behövt en dusch x)

haha, dagens roliga var helt klart när hanna och jag skulle göra lasagne på hemkunskapen. det spilldes mjölk och halva vår ostsås över hela spisen så vi var tvungna att börja om. det hängde ost i ugnen. det hittades hårstrån i maten när läraren skulle smaka och se hur vi lyckats. hah nej man behövde nog vara där för att förstå hur komiskt det var. allt blev bara fel :P men gott var det!

har vart på träning, måste duscha och sen plugga. men först måste jag ut med hunden lite, ciao! 
 

Kommentarer
Postat av: Malan

Saknar dej Christ! :/ Allt ar bra har, idag var det 25 grader och stekande sol. Vi segade pa stranden och badade! :D <3

2009-02-12 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0