torsdag 19 februari

Hej hopp i lingonskogen.
ska inte skriva så mycket, har nämligen två prov imorrn som jag måste få bra på.. alla kom hem fån spanien i veckan så de var kul att träffa dom igen =) på lördag åker jag till fjällen, längtar :)

juste, har gjort mina gymnasieval:  
1, Sam- internationell ekonomi (DAGY)
2, Sam- internationell (DAGY)
3, Sam- ledarskap och kommunikation (MARINA LÄROVERKET)
4, Sam- ekonomi (VRG Djursholm)
5, Sam- idrott och hälsa (DAGY)
6, Sam- journalistik och kommunikation (DAGY)
7, Sam-natur- Internationell (DAGY)
8, Sam- ekonomi (DAGY)
9, Sam- juridik och ekonomi (DAGY)

vet inte riktigt om det blir den ordningen, man får ju chans att ändra om man vill. men aja vi får väl se :) nu måste jag plugga & sen träning. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0