2008

1. Gjorde du något i år du aldrig har gjort förut?
mycket bl.a. konfirmerade mig, åkte till malta och danmark

2. Höll du några av dina nyårlöften?
Nej (skulle sluta bita på naglarna)

3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar iår?
Nej inte vad jag vet

4. Vilka länder besökte du?
USA, Malta, Danmark

5. Är det något du saknar 2008 som du vill ha år 2009?
jaa.. mycket

6.  Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
22 februari

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
som värst har jag nog vart förkyld x)

8. Bästa köpet?
en klänning från Gina Tricot

9. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

10. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?
I'm Yours, Forever, I kissed a girl, Rockstar, Dancing in the moonlight, Truly Madly Deeply

11. Var du gladare eller ledsnare i år jämför med tidigare år?
vet inte..

12. Hur tillbringade du julen?
hemma med familj, mormor och morfar, farmor, morbror och min kusin Anna

13. Favorit program på tv?
Gossip Girl och desperate

14. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej tror inte de

15. Årets bästa film?
Twilight :D

16. Vad gjorde du på din födelsedag år 2008?
Var i skolan, åt middag med familjen och pluggade :/
(hade den värsta veckan på terminen då)

17. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Inte speciell. bara slängde på mig nåt varje morgon :)

18.  Vad fick dig att må bra?
dom jag gillar :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

E 22 februari ÅRE<33??

I go wherever you will go då??:P

2009-01-02 @ 15:19:58
Postat av: stine

1. nej, åkte till Florida då :)

2. jaa, jag tänkte skriva I'll go wherever you will go men glömde väl =)

2009-01-02 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0