Bangs

Idag är det sista dagen på lovet. typ alla andra skolor började idag, men vår skola hade studiedag så imorrn börjar allvaret... gick upp tidigt imorse för att astrid och jag skulle klippa oss i täby centrum vid tiotiden, a-k följde med också. haha var nervös. kunde inte bestämma mig, bangs or no bangs? gissa vad de blev... BANGS! har aldrig haft lugg i mitt liv förutom när jag var fem år eller nåt. nöjd? vet inte. känns ovant. och mycket kortare. köpte även en jacka från vero moda och en skjorta från MQ på rean. 

nu ska jag till ylva, och därifrån ska vi till fanny :) ska äta middag där med några eftersom de är sista dagen i frihet. haha först skulle jag sova över där och sen gå direkt till skolan på morgonen men de blev inte så. herrå :)


                    Fina Mischa Barton i bangs :D      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0