Brunett-Berra!!

har gått två dagar i skolan och är redan helt slut. bajs. var nog påväg att somna på biologin idag, men tack vare jespers hårda penna petandes på mitt huvud höll jag mig vaken. när vi sluta gick jag, ylva och hanna till mig och spelade tv-spel haha. Dog's Life for life :) 

på kvällen kom även ellen och astrid hit och kollade på Let's Dance. kan säga att vi kollade mycket för att se hur blondinbella lyckades, vissa var like skeptiska :P men de var kul att se. haha det roligaste var ju daniel, ni vet programledaren, när hanba "där har vi ju din pojkvän i publiken, Isabella. BRUNETT-BERRA" haah det skämtet måste han ha väntat på att få dra hela veckan. men nu är jag skittrött. herrå =)


Kommentarer
Postat av: BUENA

SVAR: Så fort jag kan logga in på min dator så ska jag skicka bilderna till henne :)

2009-01-11 @ 09:10:49
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0