Måndag 19 januari

Bonjorno :)
seg skoldag som alla måndagar. dock fick astrid, jag och "creasy" uppdraget att gå ner till Myran och köpa godis till alla på vår spanska-lektion. gracias!
pratar med ylva nu i telefon, hon pratar på om Åre och jag inser att det bara är ca en vecka kvar, gud vad kul det ska bli :D fast den galningen har redan skrivit packlista x) nej nu måste jag duscha och sen fortsätta plugga, är så stressad så stressad. kan inget av biologin! det kan tilläggas att jag bara har imorrn på mig att lära in allt.

förresten, gissa vem som var på hemköp i mörby c idag: ROSA! ni vet från tv haha är number one stalker!
natti :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Det håller Jag med om, The One And Only Stalker!!

2009-01-20 @ 13:29:43
Postat av: stine

haha not only dock!

2009-01-20 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0