söndag 18 januari

hej hopp, jag är död.
är så himla trött. fast jag ska inte klaga, det var en kul natt :) fanny, malan och ylva kom över igår, vi kollade först på skräckfilm, wihoo. så fort telefonen ringde efteråt skrek alla haha. och ylva och jag inbillade oss att det var ett monster på toaletten. skräckfilmen hette Shrooms. sen åt vi glass för att hålla oss pigga till kvart i två, för då skulle twilight gå på fyran trodde vi, men det visade sig vara någon annan film som hette twilight den också. wierd. sen somnade vi framåt 5.

kom hem för en stund sen, jag och syster var och såg bröllopsduellen i täby c. den var ganska bra :) nej nu måste jag plugga och sova. har TVÅ prov den här veckan, i engelska och biologi. kalla mig körd! natti.


                                                 Bride Wars

Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag vill se den!

2009-01-19 @ 07:51:32
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0