Söndag 25 januari

hej hopp,
igår hade jag träning. sen gick jag upp till mörby c och handlade lite hårgrejor, lösögonfransar för kvällen, och en present till födelsedagsbarnet :) kvällen var jättekul! förutom middag, prat och tårta såg vi White Chicks, skönaste filmen nånsin hahah. tyvärr hade jag jätteont i magen hela kvällen, förstörde ju lite.. väntar fortfarande på bilder från Facebook, så jag kan sno dom därifrån =) 

idag har jag bara packat inför Åre, gått lite och tagit det lugnt, har fortfarande lite ont i magen. bilden är från idag, på min söta lillasyrra och ebba. hare!

Kommentarer
Postat av: BUENA

SVAR: Ja, haha x) More blogginlägg to the people! ;)

2009-01-26 @ 08:09:04
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0