090716

Tjooo !
var kom den energin ifrån? är jättetrött & ska tuppa av så fort jag gjort mig  iordning. så, planerna ikväll var att astrid och jag skulle gå på premiären av Harry Potter, men det var helt fullsatt. inne i stan, täby, ja hela stockholm verkade ovanligt taggade av att gå på bio. istället gick vi en promiss i två timmar och pratade. prinsessan kom ju hem från Tunisien idag och hade väldigt mycket att berätta, så det var nog bra att bion var fullsatt =D mina läppar är förseglade. pussar 


Idag var jag med denna charmknutte :) <3

Kommentarer
Postat av: Frida

haha så hon blev inte såld får några kameler xP sicken tur haha hon var så orolig innan :P

2009-07-16 @ 11:28:50
URL: http://fekdahl.blogg.se/
Postat av: Astrid

pourquoi kallar du mej (typ) alltid prinsessa i dina inlägg???

2009-07-16 @ 13:23:12
Postat av: Stine

haha du vet varför

2009-07-31 @ 01:40:05
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0