Fööörsta juni!

Hej hopp i lingonskogen, kände jag för att börja detta inlägg med. livet leker på! har verkligen haft toppar och dalar idag. vaknade med sämst humör, morgonen fortsatte ännu sämre med föräldrar. och sen gick allt lite upp och ner. skitglad. sur. kan vara lite svårt att förstå mig ibland, kommer jubla den dag jag själv gör det. tackar alla underbara som orkar mitt humör =) tacktal, tacktal. amalia, jag och tude skriver förresten ett tal till avslutningen. fast bara ett tal kommer få läsas upp, och antagligen inte vårt men ändå :)
helgen vart riktigt skön. poolklassgrej hemma hos erica på fredan, sen var jag på min kusin Kajsas studentmottagning. lördan tränade jag och åkte in till stan med ellen, dels för att köpa balskor och dels för att heja på hennes pappa som sprang stockholm marathon. något år ska ellen och jag vara med, något år ska vi springa fyra mil i roliga utklädnader x) det var vissa som var utklädda faktiskt till typ stålmannen och annat haha. på söndan åkte jag in till stan med min kusin som annars bor i london, Julia. supermysigt och skitvarmt! gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0