2 dagar kvar

Hola!
dagarna går så himla fort! det händer så himla mycket. dom här dagarna gör vi ingenting på. igår var vi på utflykt till Vinterviken hela 9D. Det var.. inte så kul. hehe :) idag var det "skolans dag". jag, fanny och Julia gjorde världens godaste tårta seriöst. jag åt nog upp halva haha. hemma hos fanny när vi skulle baka fick jag träffa hennes hundvalp. aah! så himla söt. en rultig liten schäfervalp. gud så söt hon var.

imorrn är det Niornas avslutningslunch. shit. men först ska vi städa skåpen och träna till avslutningen på kören. magnus ska spela viva la vida på piano när vi andra sjunger. det låter så coolt. efter avslutningslunchen slutar vi. då ska nog jag och astrid in till stan. jag måste hitta en avslutningsklänning i alla fall. sov gott =)

//Stine

Kommentarer
Postat av: BUENA

OMG VI SLUTAR NIIIAN! :D

2009-06-10 @ 17:07:41
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0