The Hangover

Helt underbart väder! Det finns inget som gör mig på bättre humör! När jag vaknade vart det redan runt 20 grader ute. Senare på morgonen  fick jag reda på att jag fått ett sommarjobb! Jag blev först jätteglad, för det är ju kul och lätt att vakta en hundvalp. Men nu är jag inte säker på att det är värt det. Det är för långa tider, och inte alls bra betalt. så idag har jag cyklat runt halva jordklotet och satt upp lappar om att vara barn-och-hundvakt. jag hoppas att någon nappar, jag måste erkänna att jag är lite desperat efter sommarjobb. det vore ju bra om jag kunde tjäna lite pengar i sommar.

snart ska jag åka in till stan med ylva och ellen, och se "Baksmällan" ikväll på bio. alla säger att den är så himla skön och börjar typ skratta så fort man pratar om den so here we go :)

  


Kommentarer
Postat av: BUENA

Åh, den vill jag se! :D

2009-06-22 @ 17:02:59
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Stine

den var så skööön!

2009-06-22 @ 21:45:04
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0