And that's the way to get by!

heeeey är så glad så glad :) okej, inte för den delen att jag tvingas hjälpa till väldigt mycket hemma just nu för att jag inte har något sommarjobb. i och för sig gör det inte mig så jättemycket att jag ska tillbringa större delen av dagen imorrn med att städa mitt rum. nej jag har inte blivit galen. men om jag nånsin lyckas bli klar med städningen ska mamma och jag köpa nya möbler och måla om i mitt rum och det kan bli så mysigt :)

IGÅR hade jag en trevlig middag med åtta tjejer. vi beställde pizza som vi åt på altanen och hade allmänt mysigt. vi lyckades också under kvällen väcka hela kvarteret under vår proffsiga filminspelning. hahaa! fanny och julia sov sen över hos mig. vi såg allt till att gå upp halv tio imorse för att se blue water high, duh! bilder från kvällen kommer.

IDAG på kvällen var det sommaravslutning på friidrotten, som tradition hemma hos PJ och Malin. sommarstämning säger jag bara! efter all springning badade vi i edsviken, mitt första bad det här året! wehoo :D det var en kul och mysig kväll. tog en kvällspromiss med ylva efter dubbelavsnittet av desperate housewives.. intresseklubben, anteckna! 

känner att jag ska fösvara mig lite förresten. anledningen till att jag skriver blogginlägg mitt i natten är  för att jag har ont i magen. sjukt ont. och så är det sommarlov också :) och så är jag pigg om nätterna. ville bara ha lite medlidande, eller nåt. gud vilken pladdrigt inlägg allså. hehe. gonatt <3


Äpplets vila

Friidrotten :D Obs! det här är inte alla änglar till friidrottare, så känn er inte bortglömda ;) bilderna är från Italien.

Kommentarer
Postat av: astrid

tack, ofcourse att jag ska fortsätta! Fina bilder, önskar att jag vart med :')

2009-06-17 @ 21:43:59
URL: http://astridsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0