För att jag är nattpigg & har tråkigt x)

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? elina
3. Hur lång är du? 171
4. Vilken var den senaste film du sett? den där förra helgen.. ehm.. what women want!
5. Vem ringde du senast? hm mobilen är spärrad så jag kommer inte ihåg
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "De e bra. Mm de tror jag" till en viss ludde
7. Vad är dagens planer? sova 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vilka de är
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? hon är på nedervåningen nu så för en halvtimma sen kanske
11. Vilken ögonfärg har du? blågröna med lite gult i
12. När vaknade du idag? elva
13. Har du någon gång hittat en katt? Haha ja idag faktiskt, ute i regnet
14. Vilken är din favoritplats? Möja tror jag =)
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i en lägenhet med min dåvarande pojkvän eller man ;)
17. Vad skrämde dig som barn? vet inte..
18. Vem fick dig att skratta senast? elina
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? äga vad?
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i en stor t-shirt :)) bäst
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nope!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? beror på tid och människor :)
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's! och Haegen dasz eller hur de nu stavas
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa haha
29. Tycker du om kinamat? har nog aldrig ätit
30. Tycker du om kaffe? Nej, bara kaffeglass
31. Vad dricker du till frukost? Jucie och te
32. Sover du på någon särskild sida? tror oftast på höger
33. Kan du spela poker? jaaa :)
34. Tycker du om att mysa? LOVE !
35. Är du en beroendemänniska? beroende av vissa saker ja..?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? haha aa typ fem stycken faktiskt
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? att shoppa tyvärr
42. Äger du dyra smycken? vissa ja, vissa inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha typ amalia eller min kusin olivia
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på kinden jag fick när jag var sex. körde in i ett staket med min cykel
47. Vad har du för ringsignal? den klassiska sony ericsson-signalen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? bara en jordgubbsmössa som jag älskade <3
49. Flirtar du mycket? hhaaha för mycket
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingennu, bara en header
51. Kan du byta olja på bilen? nej!
52. Har du fått fortkörningsböter? får inte ens köra
53. Vilken var den senaste bok du läste? kommer inte ihåg
54. Läser du dagstidningen? det händer..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope
56. Dansar du i bilen? beror på när
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "ät inte! min kompis present! //stine"
59. När var du i kyrkan senast? idag! mina tvillingkusiner blev döpta
60. Vilka personer utmanar du? alla vakna människor

Kommentarer
Postat av: beata

javet va osm skrömde dig som barn (liten liten) :

snö

2009-06-15 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0