Lördagen

Hej, orkar inte skriva några detaljer om vad jag gjort så det blir snarare en bilddagbok utav det. så igår var jag först på dop för mina urgulliga tvillingkusiner, Alice och Tea. Jag ser ingen skillnad på dom, men det gör tydligen min farbror och faster. dom e så söta :D


skyndade mig hem och gjorde mig iordning för födelsedagsmiddan hos miss Stjerngren. det var väldigt trevligt! vi uppfyllde verkligen andras syn på svenskar med att sjunga en massa abbasånger på karaoken. haha. nej nu ska jag och min lillasyrra se en film på femman. allt för mig, gonatt :)

Congratzz! (fyller 16 på fredag)


Kommentarer
Postat av: Yasmine - ffay.blogg.se

Gratta henne i förskott fr mig :)

haha

2009-06-17 @ 13:53:04
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0