Mysig grillkväll

                           
Tjooooooo,


Efter fotbollsmatchen skyndade jag mig till A-K, där vi var några och grillade marsmallows och annat gott "man inte blir smal av". höhö. sen gick vi ner till edsviken och badade. ellen, jag och frida simmade över edsviken och tillbaka. vi är grymt stolta. jaa, personerna var lite galna på andra sidan sjön måste jag säga x) nakenbadare och fulla. vi var nära på att bli överkörda av en motorbåt när vi var på mitten haha, fick lite panik där ett tag. men vi lever. gonatt! klockan är för mycket. imorrn ska ellen och jag in till gärdet och äta & sola så jag ska sova nu.  <3 :)

Kommentarer
Postat av: ylvaylva

oki men hon kommer få göra den när vi kommer hem från landet hon behöver photoshop...



hennes kompis ctiinaa.blogg.se har fler ex.

2009-06-27 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0