Nian

Imorrn slutar vi nian, grundskolan. (nu kan ingen längre tvinga mig att nånsin gå till skolan igen, moahaha. fast det kommer jag iförsig göra ändå) Det är mycket blandade känslor. inte lika lyckligt som det brukar vara när man får sommarlov. Det är nog för att jag vet att vi inte kommer komma tillbaka efter lovet till våra vanliga skåp, vår vanliga klass. Jag hade så löjliga nostalgiattacker idag allså:

"Det här är sista gången vi äter i matsalen..."
"Det här  är sista gången jag stänger mitt skåp..."
Haha. Vi hade niornas lunch idag och blev serverade av åttor. sen sa vi alla hejdå till erica som åker till Rom imorrn bitti.. efter skolan lyckades jag hitta en avslutningsklänning i alla fall. ingen speciell, men den var söt :) ska locka håret hemma hos ylva på morgonen om jag orkar. föredrar kanske att sova haha, får se.
jag vet fortfarande inte om jag är glad eller ledsen för imorrn. både och antar jag. hur kan man inte vara glad för sommarlov, liksom? hur kan man inte vara ledsen för att lämna sina klasskompisar man gått med i tre år nu?
nej, jag borde verkligen sova nu. är jättetrött. PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0