Så satt man här igen...

Försöker hitta bra bussar som går till ellens land imorrn. bra framförhållning där.. nej, men det känns ändå kul att det här är lite spontant och oplanerat. det är ju så jag skulle vilja vara. spontan. jag tycker det är coolt att bara ta dagen som den kommer. men saken är att jag älskar att planera. jag kan sitta och göra listor över vad som helst. tex "vad jag ska göra idag", haha. i alla fall, jag vet inte ens om jag kan åka till ellens land imorrn, för kvinnan jag kanske skulle vakta barn åt har inte hört av sig, så jag vet inte om jag ska sommarjobba nästa vecka eller inte. 

En av många underbara sommarkvällar =)

fotot togs av frida kanske jag borde nämna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0