SOMMARLOV

ÄNTLIGEN SOMMARLOV! som vi alla längtat :) fast hela avslutningsdan var ändå lite sorglig... vi slutade allså i torsdags. det började med att vi kören sjöng i aulan. usch, när jag såg andra grina där kunde jag inte heller hålla mig.. sen åt vi tårta på skolgården. sen var det en sista avslutning med 9D nere i klassrummet innan vi fick våra betyg. är riktigt nöjd med dom faktiskt :D men fatta sjukt att 22 nior fick maxpoäng! det är helt sjukt. till sist kramade vi alla kompisar och lärare. sa hejdå till dom vi inte kommer träffa mer. eller okej, typ hälften ska börja på dagy men ändå x)   
sen gick ylva, jag, ellen och astrid som tradition till CG's :) inget man får glömma! på kvällen var vi hos fanny, var ute och gick ner till edsviken där vi träffade på några. en lyckad avslutning vare hur som helst :)




idag var det PISSväder hela dan. passade på att sommarjobba lite hemma. sen på kvällen var mamma och jag över hos ellen där det var en liten bbq-fest med mina bästa kompisars familjer. very najs :) det visade sig att astrids brorsa var väldigt bra på gitarr. så senare gick vi ner till vattnet och grillade och använde våra fina sångfågleröster. så himla mysigt. älskar sommarlov! puss
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0