i <3 archipelago

Jahej. vet inte riktigt vart jag ska börja. OKEJ, i torsdags hämtade vi allså kalle på arlanda. lite spända var vi. först kom en annan tjej ut där, som också nog varit på en sån där utlandsgrej ett år. hennes familj var så glada att se henne att dom började skrika samtidigt som dom grät hysteriskt. haha. men när käraste bror till slut kom ut, sade vi "hej" kram "ska vi gå då?". men under våra lugna ansikten var vi skitglada vi också. midsommar firades ute på möja med en massa regn och kubb. men det var kul att träffa sara, erika & fredric igen :) jag älskar att vara ute i skärgårn med båten. idag var det ju jättesoligt och varmt så jag passade på att sola när vi seglade hem. jag brände mig i ansiktet. usch, sån svennecliché säger jag bara :P vi kollade på Volvo Ocean race också, det var en upplevelse. en massa båtar = en massa vågor = spya. inte för min del, men någon random kille som vi åkte förbi gjorde det. men annars var det coolt att se :D

OCH tills slut vill jag bara säga att vädret ska bli HELT JÄVLA UNDERBART den här veckan. är så lycklig för de :D Måndag 20 grader, tisdag 22, onsdag-torsdag 23 och fredag 25 grader ! det är nu bestämt att grilla, sola och bada i edsviken hela veckan, wehoo :)


Kommer du ihåg sommaren 2006 ellen. då var edsviken vårt andra hem x) 

Kommentarer
Postat av: astrid

Åh, kollade ni också på racet!!?? Coolt, vi var också där!! Tänk om vi hade träffats mellan båtarna!! Det var mellan 5000-10 000 båtar där :O

2009-06-22 @ 21:14:12
URL: http://astridsliv.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

WHAT?! Är det där jag? xD <3

2009-06-23 @ 23:06:47
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0