Here comes the sun!

okej, jag MÅSTE skärpa mig. klockan är två på natten nu. normalt sett skulle jag inte bry mig, men nu äre så att jag ska upp halv åtta imorrn bitti.. min hund ska klippas, så jag måste ta bussen tidigt ut till tjotahejti och lämna honom där. sen ska jag på en cool circusgrej inne i stan med ms. Leonardsson och ms. Lundell =) så jag borde få min skönhetssömn nu..

Dagen har vart så underbar! ellen och jag badade och solade vid edsviken hela eftermiddan. förutom några irriterande sjuor som kastade kottar i huvudet på oss, och förutom att jag fortfarande har typ ett glas-splitter i foten som jag klev på som jag inte får ut, var det hur trevligt som helst :D senare mötte vi även fanny, julia, emelie, anna-karin, hanna och ylva och fortsatte vår sctekning på berget. 

 
haha.. sjuan !

Kommentarer
Postat av: BUENA

Du är så lik din lillasyrra på de bilderna!! Eller man kanske ska säga att hon är lik dig, haha x)

2009-06-24 @ 18:48:22
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Stine

haha inte?! x)

2009-06-25 @ 00:36:21
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0