Kaknäs

Sena inlägg mitt i natten börjar bli min grej.. haha. dagen har vart jättehärlig. Jag fick skjuts in till stan med min bror och syrra. Mamma bjöd oss på lunch i Kaknästornet, det var jättemysigt. och fancy^^ cafét såg värsta mysigt ut också och utsikten är verkligen den bästa, så jag rekommenderar kaknäs :) min kamera är på lagning så ni får några mobilbilder istället. nehäpp, det funkade inte heller.


jag och kalle gick runt lite på stan men jag köpte inget. sen åkte jag med mamma och syster till IKEA och köpte en massa saker till mitt rum. det kommer bli såå fint när jag är klar. vi köpte även med oss jättegod middag (dom har skiiitgod pizza). och herregud, ingen missade väl semifinalen i fotbollsmatchen?! Sveriges juniorlandslag var ju så jävla bra! först var det 3-0 till England, men sen gjorde allså sverige tre mål! det var hur lika som helst, men england vann till slut på straffar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0