Design

Jullebulle fixade min design idag, tack :) har aldrig haft såhär fint måste jag säga. men nu dunkar mitt huvud, aj vad ont jag har.
har inte skrivit i helgen, men i fredags kväll var jag, olivia, julia dele, amalia, fanny, julia, emma, astrid och ellen inne i stan. en del av oss åt först på tacobar, och sen såg vi confessions of a shopaholic. den var ganska bra faktiskt. det var i alla fall jättemysigt den kvällen. funderar på att dra med alla på "Marley&Me" nästa helg :P

i lördags kom mina små tvillingkusiner till oss. naw. ville själv ha barn på en gång där ett tag kände jag. tills dom började dregla och kasta skedar runt sig :P nej men dom var så himla gulliga så det fanns inte. alice och thea :)

och idag. täby centrum. powerwalk. yoga. gossip girl.
min helg i mycket korta drag helt enkelt 8) men nu har jag så ont i huvudet att jag dör. ska försöka sova. eller kolla på OC. only god knows! not. 

natti
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0