Hemma

Hej, igårkväll kom jag hem från fjällen. Det var så skönt att vara borta ett tag, och det är såå mysigt där, saknar redan :/ Roligaste dan var nog igår, påvägen hem stannade vi i Idre och åkte skidor. Jag tycker faktiskt Idres backar är roligare än allas, till och med åres =) men nu är det tillbaks till riktiga livet här hemma med en massa plugg varje dag, blää :( har två prov och en inlämning den här veckan och jag vet att jag måste få bra på dom. jag får väl längta till nästa lov då jag ska till Italien! :D gonatt.


Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag vill med till Italien!! Jag kanske får plats i din resväska? ;)

2009-03-02 @ 07:32:12
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Amalia

Visst ska du till Italien med din friidrott? haha vilken koll man har ;)Om du undrar så var jag med sammie i fjällen... om du blev orolig om du trodde att jag stalkar dig x)

2009-03-02 @ 20:16:16
Postat av: Astrid

Fin bild på dej och beata!

2009-03-02 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0