Onsdag

Hola.
Har lovat mig själv att sova mer. Men jag är nästan alltid trött ändå, vilken tid jag än lägger mig. blää. då blir jag sur och osocial och hängig och orkar inte göra så mycket. men idag var det mycket skratt :D vi pratade om gamla minnen från i somras, och så är det även bestämt att vi ska se 'confessions of a shopaholic' på premiären på fredag. oj shiat, kom på att jag skulle beställt biljetter till alla ikväll, hm.. o_O

kom bara att tänka på också, nu sitter min käraste bror i en bil på andra sidan jordklotet påväg till san fransisco, O.C och sen Los Angeles med sin värdfamilj. är så avundsjuk, längtar tills jag ska åka till USA ett år :) efter ettan ska det bli i så fall.  

men nu ropar john blund på mig (haha nördig slutfras)
natti

Kommentarer
Postat av: Amalia

HAHAHHAAH AHAHAHHAAHAHHAHAHAHHAA

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA DU ÄR SÅ SKÖN!! XD

Nu ropar John Blund op mig (nördig slutfras) haha :P xD <333

2009-03-19 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0