Söndag kväll

hej hopp. en kul helg har det vart! :) tråkigt att den är så kort då..
igår var jag på bio inne i stan med min familj, eller jag och min syster såg "He's just not that into you" (på svenska "Dumpa honom"), medans pa och ma såg en annan film.
senare på kvällen var vi några hemma hos emma och åt pizza, och såg Melo :) konstigt att operasången vann.. hennes blickar var ju läskiga. vi kollade på He's the Girl och John Tucker must die också, älskar dom filmerna haha.



idag sov jag länge. sen var det in till stan, shoppa lite. hem. springa. sen yoga. och när jag kommer hem sitter astrid där vid teven, som varje söndag kväll, och kollar på gossip girl. japp! min helg i korta drag. majskolv!

baby goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0