Sweet miss Blue

hej hopp, övertrött imorse när jag vakna. inte så konstigt när man är van vid att SOVA på morgonen. annars har de vart en ganska vanlig dag. nej förresten, de är ingen vanlig dag, för det är Tudes födelsedag! GRATTIS ;D hade utvecklingssamtal på kvällen, det gick bra tycker jag. nej nu ropar The hills på mig, riktigt känner suget! "stiiiiiiiiiine! kolla på mig, du vet att du vill..." fast jag hinner nog inte, har alldeles för mycket att göra. gonatt :)


ingen har väl missat att ellen färgat håret? men nästa gång ska nog inte ylva och astrid färga x) oj nu lät som om de blev fult, men det är jättefint :) meningen var dock att hela håret skulle bli blått =)


Kommentarer
Postat av: a

alla är nybörjare i början!

2009-03-04 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0